Reklamace
Ani přes všechna učiněná opatření (viz sekce Proces kontroly kvality)
není vždy možné zabránit některým nedostatkům.
V takovém případě se však svých chyb nezříkáme a okamžitě je v nejkratším možném termínu řešíme:
a to nejen v zákonem stanovené záruční lhůtě, ale i po jejím uplynutí!
Překlad dle požadavku zákazníka okamžitě opravíme a teprvé poté řešíme, zda se opravdu jednalo o námi způsobené nedostatky v překladu nebo o preferenční změny v terminologii či jiné úpravy.
Samozřejmě od nás obdržíte podrobně zpracované nezávislé posouzení a dle jeho výsledku i odpovídající kompenzaci: snížení výsledné ceny za danou zakázku příp. slevu z budoucí objednávky.
Jen pro vaši informaci: za minulý rok činil počet reklamací 0,2 % ze všech našich zakázek a pevně věříme, že tento rok budeme opět o něco lepší.
|